Extract(Read) > Transform(Test&Apply) > Load(Learn) Blog

January 18, 2011

Tam 5 yıl oldu :)

Filed under: Other — H.Tonguç Yılmaz @ 12:12 pm

Ilk blog yazdığım günlerden bugüne çok şey değişti, o günlerde ben OracleTurk ve OTN forumunda sorulara cevap yetiştirmeye çalışan bir Oracle veritabanı meraklısı idim, gördüklerimi aynı zamanda blog olarak paylaşmaya karar verdiğim sene 2006 Ocak’ı idi. Önceleri her konuda tonguc.oracleturk.org da yazdım, ardindan Oracle dışı konuları tonguc.blogspot.com ve Oracle ilintili konularda ise tonguc.wordpress.com da yazmaya devam ettim. 5 senenin özellikle 2007 ve 2008 yılları blog performansı anlamında en yuksek olan seneler oldu, binlerce dostum oldu ve Türkiye’yi bu anlamda uluslararası arenada iyi temsil ettiğimi düşünüyorum.

2009 yılında yöneticilik yönünde kariyerime devam etme kararı aldım, şu anda üç takım ve 41 kişiden oluşan bir Unit’i yönetmeye devam ediyorum, dönüp baktığımda blog okuma ve yazmamın bu kariyer yolculuğunda da bana çok faydası olduğunu gözlemliyorum. Artık blog yazarken odağımda TROUG var, eskiden olduğu gibi teknik yazılardan biraz daha IT dünyası dinamikleri, kariyer ve yönetim yaklaşımları üzerine yazmayı planlıyorum. Umarım bu alanda 500 bin sınırından sonra 1 milyon sınırını da blog’a hareket getirerek aşmayı başaracağım, Türkçe yazıyor olsam da bunu başaracağım eminim.

Bu haftasonu TROUG kurucu üyeleri ile buluşarak 2011’i konuşacağız, eğer katılmak isterseniz lütfen bana ve Zekeriya’ya bir email gönderin. Yine önemli bir yeni gelişme Dama Türkiye grubunun kurulmuş olması, LinkedIn’den gruba üye olmanızı öneririm özellikle de İş Zekası ve Veri Ambarı alanında çalışıyorsanız. Kapatırken dileğim, nice beş senelerime umarım sağlıkla, omuz omuza/birlik içinde çok daha güçlü bir Türk kullanıcı topluluğu olarak yürüyor olmamız. Blog’uma yorumları ile destek olan tüm dostlara selam ediyorum ve teşekkür ediyorum :)

10 Comments »

  1. Ben senin blogundan ve professionelliyinden cok yararlandim Tonguc. Sahiden Turkiyeyi ulusrararasi arenada cok iyi temsil ediyorsun.

    Bundan sonra da TROUG olarak bu temsilin daha ireli duzeylere tasiyacaqina inaniyorum. Bence cok kisa zamanda Blog Stat-larin milyonu gecer inshallah

    Sana ve tum Turk kardeslerimize bu yolda basarilar diliyorum!

    Comment by Kamran Agayev A. — January 18, 2011 @ 12:32 pm | Reply

  2. Tonguc blogun basarilarinin devamini diler nice 5 senelere diye de eklerim. Oracle kullanicilari topluluguna verdigin destek ve kattigin degerden dolayi da tesekkur edeyim tam olsun

    Comment by coskan — January 18, 2011 @ 1:10 pm | Reply

  3. Merhaba Tonguc bey,datawarehouse ekibi olarak TROUG 2011 etkinliğine katılmaktan gurur duyarız.ayrıca 14 yıldır profosyonel satranç oynayan birisi olarak dama dan sonra satranç gruplarınızı da bekliyoruz:)

    Comment by Yusuf Arslan — January 18, 2011 @ 1:58 pm | Reply

  4. Seni okumak, seninle arkadaş olmak büyük bir keyif. Hayatının bundan sonraki dönemecinde(!) başarı, sağlık, mutluluk ve edinimlerinin en üst seviyede olması dileği ile.
    İyi ki varsın. :-)

    Comment by gurcanorhan — January 18, 2011 @ 2:18 pm | Reply

  5. @Yusuf Selam Yusuf, ben de bir satranç severim, ilkokulda iken derecelerim vardı ama Dama TDWI benzeri bir uluslarası Veri Yönetimi topluluğu: http://dama.org

    @Coskan, @Kamran, @Gurcan teşekkürler desteğiniz için arkadaşlar.

    Comment by H.Tonguç Yılmaz — January 18, 2011 @ 2:21 pm | Reply

  6. baltayı taşa vurduk o zaman:) isim çok güzelmiş
    management international olacağını tahmin edemedik..ayrıca Türkçe makale ve yazılarınız bizlere bu yolda koşmamızı sağladı nice 5 senelere..

    Comment by Yusuf Arslan — January 18, 2011 @ 2:26 pm | Reply

  7. Oracle ı bana universite donemlerinde sevmem de yardımcı olan ve bilgisinin derecesini olcemediğim ve hala bos zamanlarımda commentleri ni da hi okurken zevk aldıgım(ekşi sozluk commenti gibi oldu :) ) .Daha nice yıllar blog tutması dileğiyle hehehehe

    Comment by yasin saygili — January 19, 2011 @ 7:04 am | Reply

  8. Nice 5 senelere :)

    Comment by Mehmet Akyuz — January 21, 2011 @ 12:31 pm | Reply

  9. Tonguc nice bes yıllara. Troug da beraber Avrupa’nın en büyükleri arasına taşıyabilirsek bizden keyiflisi olmaz.

    Comment by Zekeriya Besiroglu — January 30, 2011 @ 2:35 pm | Reply

  10. Seninle aynı çatı altında çalışmak gurur verici.

    Comment by Mehmet C. — April 27, 2011 @ 5:30 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

