Extract(Read) > Transform(Test&Apply) > Load(Learn) Blog

March 7, 2012

İlk Türk Oracle ACE ‘in 5. yıldönümü hediyesi :)

Filed under: TROUG — H.Tonguç Yılmaz @ 7:00 am

2005 yılında Oracle veritabanı ile ilgili dedike bir blog tutmaya karar verdim, 2007 yılında OracleTURK, blog ve OTN aktivitem paralelinde Oracle ACE ödülünü aldım. Üzerinden 5 sene geçti, bu süre zarfında kariyerimde önemli değişiklikler oldu, son 3 senedir yönetimsel görevlerde çalışmaya devam ediyorum. Ama Türk Oracle kullanıcıları ile olan gönül bağım hiç kopmadı, TROUG çatısı altında güçlenerek devam ediyor.

22 Mart günü gerçekleşecek TROUG BI/DW özel ilgi grubu toplantısında, duyurulan güçlü sunumlar yanında önemli bir anons da yapılacak. Senelerdir gönül bağı içinde olduğumuz tüm yol arkadaşlarımı 22 Mart günü Bilginç Akademi ‘de görmeyi ve sohbet etmeyi çok arzu ediyorum. Bu önemli anons benim de ilk Türk Oracle ACE olarak 5. yıldönümü hediyem olacak :)

TROUG BI&DW SIG 2012 toplantısı

2 Comments »

  1. Sürprizi ben de merak ettim şimdi.
    5 yılda Türk Oracle kullanıcıları olarak geldiğimiz nokta aslında çok çarpıcı. 6 Oracle ACE, 2 Oracle ACE Director, DBA of the Year 2009, Architect of the Year 2011. 2 yılda bir ödül alan ülke durumundayız. Bunun yanısıra ülkemizdeki bir sürü proje de çeşitli ortamlarda Oracle tarafından ödüle layık gösteriliyor. Daha ne olsun.!

    Yukarıda yazdıklarımın hepsine ön ayak olduğun için çok çok teşekkürler.

    Comment by gurcanorhan — March 7, 2012 @ 7:38 am | Reply

  2. Gururumuzsunuz hepniz.

    Tesekkurler

    Comment by Anonymous — July 17, 2012 @ 1:32 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

The Rubric Theme. Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 81 other followers

