Extract(Read) > Transform(Test&Apply) > Load(Learn) Blog

March 7, 2012

İlk Türk Oracle ACE ‘in 5. yıldönümü hediyesi :)

Filed under: TROUG — H.Tonguç Yılmaz @ 7:00 am

2005 yılında Oracle veritabanı ile ilgili dedike bir blog tutmaya karar verdim, 2007 yılında OracleTURK, blog ve OTN aktivitem paralelinde Oracle ACE ödülünü aldım. Üzerinden 5 sene geçti, bu süre zarfında kariyerimde önemli değişiklikler oldu, son 3 senedir yönetimsel görevlerde çalışmaya devam ediyorum. Ama Türk Oracle kullanıcıları ile olan gönül bağım hiç kopmadı, TROUG çatısı altında güçlenerek devam ediyor.

22 Mart günü gerçekleşecek TROUG BI/DW özel ilgi grubu toplantısında, duyurulan güçlü sunumlar yanında önemli bir anons da yapılacak. Senelerdir gönül bağı içinde olduğumuz tüm yol arkadaşlarımı 22 Mart günü Bilginç Akademi ‘de görmeyi ve sohbet etmeyi çok arzu ediyorum. Bu önemli anons benim de ilk Türk Oracle ACE olarak 5. yıldönümü hediyem olacak :)

TROUG BI&DW SIG 2012 toplantısı

Theme: Rubric. Get a free blog at WordPress.com

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 80 other followers