Extract(Read) > Transform(Test&Apply) > Load(Learn) Blog

February 20, 2011

TROUG: Ilk konferans Nisan ayinda, sunum yapmak isteyen cesur Turk Oracle uzmanlarina duyurulur :)

Filed under: TROUG — H.Tonguç Yılmaz @ 8:06 pm

Bir süredir bu alanda TROUG olusumu üzerine yaziyorum, gectigimiz 6 ay icinde uc sunum yaptim toplulugu desteklemek icin, blog’umdan sunum materyallerimi paylastim(baglantidan indirebilirsiniz henuz incelemedi iseniz):

http://tonguc.wordpress.com/category/troug/

Evet, simdi sahneye cikma sirasi sizde! Ozellikle blog ve forum’larda one cikan gencleri kastediyorum, lutfen cesur olun ve sorumluluk alin. TROUG Call for Papers genel duyurusu yapilana kadar alttaki bilgiler icin hazirlanmakta fayda var:

- Konusmaci Hakkinda: Isim/Soyisim, E-posta adresi, Sirket/Gorevi, Telefon, Kisa özgeçmis/Basarilar
– Sunum Hakkinda: Sunumun basligi, Sunumun ilgili oldugu Oracle ürün ailesi/anahtar kelimeler, Sunum süresi, Sunumun hedef kitlesi, Ek bilgiler

Gelismeleri TROUG Friendfeed‘ine uye olarak takip edebilirsiniz.

Bu firsatla benim icin onemli iki gelismeden de bahsetmek istiyorum; ilki, ekibimin 2010 basarilari paralelinde Oracle DW Global Leaders toplulugunun Telekom alaninda tek Turk is ortagi Turkcell Teknoloji oldu. Bu haber dogumgunumde basina yansiyinca da bana guzel bir hediye oldu cidden :)

Ikinci onemli gelisme ise son iki sene icinde ucuncu kez Tanel Poder Turkcell Akademi’ye Oracle veritabani uzmanlarina egitim vermeye geliyor, daha onceki egitim notlarimi paylasmistim yine toplantilardan firsat bulup katilabilirsem notlari paylasacagim. Gorusmek uzere.

6 Comments »

  1. Eğer içerik konusunda sorun olmaz ise ODI konusunda sunum yapabilirim.

    Comment by gurcanorhan — February 20, 2011 @ 8:16 pm | Reply

  2. 1. TROUG DAY Nisan 2011. Bu sefer etkinliği TROUG düzenleyecek bunu başarabilirsek büyük bir hayalimiz gerçek olacak. Umarım yüzümüzün akıyla başarabiliriz.
    Turkcell teknolojiyi basta Seni ve ekibini tebrik ediyorum.

    Comment by Zekeriya Beşiroğlu — February 20, 2011 @ 9:24 pm | Reply

  3. Merhaba,

    ODI ve Oracle BI konularında sunum olursa çok güzel olur.
    Ayrıca içerikler belli olduğu zaman programa nerden ulaşabileceğiz?

    İyi Günler

    Comment by Faruk — April 4, 2011 @ 11:46 am | Reply

  4. Selam, sanırım bu buluşmada ODI oturumu olma ihtimali düşük, programda 1-2 ufak rütüş sonrasında gruplarda ve sosyal ağlarda duyurulacak. 21 Nisan’da görüşürüz :)

    Comment by H.Tonguç Yılmaz — April 4, 2011 @ 4:14 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Theme: Rubric. Get a free blog at WordPress.com

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 80 other followers

